уторак, 9. децембар 2014.

It's CHRISTMAS time♥ DAY 3

          Dosli smo i do 3. dana od ove linije postova.Danasnja tema jesu Novogodisnji i Bozicni filmovi, koje mozete gledati u ovo doba godine ususkani u cebetu sa cajem u rukama i keksom na malom stolu!♥

          Dacemo vam ime filma i sliku tako ga lakse pronadjete na internetu♥

Top 10 Filmova:

1.Film

Annie Claus is Coming to Town

                         

2.Film
Miracle on 34th Street


3.Film

Christmas Vacation



4.Film
Elf



5.Film
Christmas Song



6.Film
Catch a Christmas Star



7.Film
Deck the Halls


8.Film
Santa Who



9.Film
Love at the Christmas Table



10.Film
A Royal Christmas



Eto to su bili samo neki od predloga filmova,koje mozete da pogledate i koji ce vam skrenuti pazznju sa ovog odvratnog vremena☻Svaki od ovih filmova je romantican i smesan.Neki malo vise,neki malo manje ,ali nama se bas zato i svidjaju♥Jer ko ne voli da legne pod cebe,pije topao caj i gleda neku bozicnu romantiku♥♥♥
Naravno,ima jos 1000 Bozicnih filmova ,a jos neke predloge mozete pogledati ovde♥



U komentaru mozete ostaviti vas omiljeni Bozicni film(ako ga imate),a da ga mi nismo spomenule(SAM U KUCI se ne racuna ,jer je to ubedljivo najbolji i najsmesniji film),da i mi mozemo da pogledamo vase omiljene filmove,kao sto ce te i vi mozda nase♥♥♥
Nadamo se da su vam se filmovi svideli i takodje nam mozete ostaviti vase komentare o  njima kada ih pogledate!!!
Vidimo se sutra sa novim postom♥
CAOOOOOO☻
                                               VAS TEEN BFF♥☻♥




3 коментара:

  1. Tako mi je drago sto ste napravile ovakav post, jer sam htela da gledam neki Bozicni film a nisam znala koji je dobar!! :D

    rancicmilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nominovala sam vas za Liebster Award Tag. Inače super post. ♥


    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

HVALA STO STE KOMENTARISALI♥♥♥