недеља, 7. децембар 2014.

It's CHRISTMAS time!♥♥♥

          Ovo smo bas dugo cekale, da napisemo prvi veci post, posle duzeg vremena! I po naslovu mozete zakljuciti o cemu se radi... It's CHRISTMAS time je nova linija postova koju ce mo pisati samo ove sedmice!
          Radi se o raznim idejama i savetima kako lepse da provedete praznike u stilu! Takodje imamo jedno iznenadjenje a to je GIVEAWAY!
          Prvo pocinjemo sa tim kako da ucestvujete:
                 1.Uclanite se u nas blog
                 2.U komentaru, na ovom postu napisite tri reci koje za vas definisu zimske praznike!
                 3.U komentaru takodje nam ostavite vasu mail adresu i blog ako ga imate

          Pobednika ce mo objaviti 20.12.2014, godine, a nagrade u nekim od sledecih postova! Nadamo se da cete ucestvovati u sto vecem broju!☺

          Kako bi svecano otvorili ovu liniju postova pocecemo sa Bozicnim i Novogodisnjim kombinacijama to jest modom!


-PRAZNICNE KOMBINACIJE-
-MODA-


RED NIGHT

          Prva kombinacija je RED NIGHT! Odnosi se na svecanije veceri, prvo sto imamo je dugacka crvena haljina, koja se moze obuci za glamurozan docek Nove godine!  Posle nje dolazi crna haljina, koja bi bila prikladna za docek napolju (koncert)... A ove dve preostale namenjene su za zurke i klubove. Crne cipele samo dodaju bozanstven izgled.♥♥♥



Druga kombinacija CHRISTMAS IN SCHOOL namenjena je za skolu. Prva kombinacija jesu obicne crvene pantalone sa sivim dzemperom koji dopunjuje zimski izgled. Imamo takodje i dve kombinacije sa suknjama od kojih je jedna malo vise u duhu praznika. Dzemperi su nam najboli prijatelji za ovo tmurno doba godine tako da smo ih uklopile u sve tri kombinacije!☺☺☺


CHRISTMAS FASHION
I treca slika jeste CHRISTMAS FASHION koju mozete nositi bilo gde! Na ulici, u kuci, pa cak i kad izlazite!☺ Prvo imamo jedan predivan beli kaputic koji se moze nositi i  sa nekim elegantnim salom i uklopiti sa bilo kojim elegantnijim cipeama. Druga kombinacija je malo opustenija sa dzemperom i farmericama. U trecoj imamo crvenu haljinu koja bi lepo isla sa crnim bolerom.☺☺☺



Nadamo se da vam se kombinacije svidjaju, a u komentarima nam mozete reci koja vam je bila najlepsa. Sutra ce mo objaviti It's CHRISTMAS time pesme.♥




20 коментара:

  1. Drago mi je sto pocinjete ponovo s radom :-) Srecno!

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Uclanjena sam u blog pod imenom Monster High Girl!
    Reci koje po mo meni definisu zimske praznike:
    crveno
    kolacici
    sreca
    email adresa-mimipink499@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Srećna sam što ponovo krećete da pišete na blogu :) Toliko sam očekivala barem jedan post :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, drago mi je da ste opet pocele sa radom!!! Jedva cekam da vidim i sledece postove, pa ako mi se svide, da se uclanim u blog!!! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam se dugo pitala zasto ste prestale s radom.Srecno i pratim vas
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. drago mi je što ste se vratile! Mi smo kao porodica blogera, jako je teško izgubiti jednog člana! Ucestvujem naravno :)
    Uclanjena sam!
    Deda Mraz (odnosno pokloni)
    Pahuljice
    Mamine kiflice XD

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da ste opet počele da pišete. :)

    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je sto je jedan od mojih omiljenih blogova poceo da pise♥♥♥!
    Uclanila sam se u blog.
    ♥Jelka
    ♥Sneg
    ♥Pokloni

    Moj blog~http://bestfriends000.blogspot.com/
    Moj e-mail ~ minimaus099@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I nama je bas drago sto volis da citas nas blog,bas zbog ovakvih citalaca smo ponovo pocele da pisemo♥♥♥

      Избриши
    2. Nema na cemu.Sada citam starije postove i bas naletim ovde.Promenila sam adresu bloga u :

      sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

      Избриши
  9. Bas sam srecna sto pocinjete opet sa radom :D

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

HVALA STO STE KOMENTARISALI♥♥♥